مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 12:052023-01-02سياسي

ضرورت انتقال درس آموخته های مدیریت بحران در حوادث استان تهران


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت انتقال درس آموخته های مدیریت بحران در سیل استان تاکید کرد و گفت: انتقال تجربیات برای به حداقل رساندن تلفات و صدمات در بحرانهای آینده مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد یزدی مهر، صبح دوشنبه در نشست با بخشدار و دهیاران بخش کن که در اداره کل مدیریت بحران استان تهران برگزار شد ضمن گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و هفته مقاومت با اشاره به اینکه منش سردار حاج قاسم سلیمانی یک رویکرد جدید در کشور شده است اظهار داشت: با توجه به این رویکرد نگاه ویژه مدیریت بحران همواره رفع دغدغه ها برای قبل، حین و پس از وقوع بحران های احتمالی است.

یزدی مهر با بیان اینکه یکی از چالش ها به هنگام بروز بحران ها در مناطق بحران زده چالش های مدیریتی است گفت: طبق بررسی های صورت گرفته عدم سرعت کافی در عملیات ها و هماهنگی ناکافی در پاسخ ها طی روزهای اول بعد از وقوع حوادث یکی از موارد بسیار مهم مقابله ای می باشد که این موضوع با یک مدیریت یکپارچه و تمرکز بر اولویت ها در روزهای بعد از بحران قابل حل خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر تداوم تلاش ها مبنی بر پروژه های بازسازی و تمرکز بر تداوم عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده و بازگشت به وضعیت عادی عنوان داشت: مردم سیل زده نیاز مبرمی به بازتوانی دارند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انتقال درس آموخته های مدیریت بحران در حوادث استان تهران

ضرورت انتقال درس آموخته های مدیریت بحران در حوادث استان تهران