مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:262023-01-02اقتصادي

مشکلات واحدهای تولیدی کرمانشاه برای اشتغال آفرینی رفع می شود


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مصوبات ستاد تسهیل برای تمامی دستگاه ها لازم الاجراست گفت: مشکلات واحدهای تولیدی کرمانشاه برای اشتغال آفرینی رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالوحید محمدی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل استان کرمانشاه که با حضور مدیران عضو برگزار شد، اظهار کرد: برای فعال شدن واحدهای نیمه راکد به عزم و هم افزایی دستگاه های اجرایی و بانک ها نیاز داریم.

وی با اشاره به فلسفه کاری این ستاد در ارائه راهکار و تصویب مصوبات برای کمک به تولید و رونق اقتصادی، افزود: در این جلسات باید کارهای مربوط به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را با تمامی توان انجام دهیم تا هم به تولید کمک شود و هم منجر به ایجاد اشتغال شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه دستگاه ها را به تلاش بیشتر برای تسهیل و رفع موانع تولید در استان کرمانشاه فراخواند و تاکید کرد: وقتی فردی مسئولیتی را قبول می کند باید با تلاش مضاعف و بهره گیری از همه ظرفیت ها به دنبال ایجاد بستر برای رفاه بیشتر مردم باشد و نهایت توان خود را برای کمک به توسعه سرمایه گذاری در استان به کار بگیرد.

محمدی با تاکید بر اجرای تمامی مصوبات ستاد تسهیل، گفت: مصوبات ستاد برای تمامی اعضا لازم الاجرا است و هیچ گونه سهل انگاری و کم توجهی در خصوص اجرای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات واحدهای تولیدی کرمانشاه برای اشتغال آفرینی رفع می شود

مشکلات واحدهای تولیدی کرمانشاه برای اشتغال آفرینی رفع می شود