مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:402023-01-02سياسي

اعضای کمیسیون آموزش از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف بازدید کردند


اعضای کمیسیون آموزش از بخش های مختلف پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با همراهی معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس دانشگاه شریف بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه، 12 دی ماه) از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رییس جمهور، جلیلی رییس دانشگاه شریف و فرخی معاون وزیر علوم، اعضای کمیسیون را همراهی می کردند، نمایندگان از ایستگاه نوآوری شریف، مرکز نوآوری بایوتکس و برج فناوری شریف بازدید به عمل آوردند.

در این بازدیدها فعالیت ها و محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان فعال در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف برای اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تشریح و اعضای کمیسیون مشکلات و مسائل شرکت های دانش بنیان را استماع کردند.

بر اساس گزارش ارائه شده اعضای کمیسیون؛ 600 شرکت دانش بنیان با اشتغالزایی مستقیم 3 هزار و 200 نفر در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف فعالیت می کنند که سال گذشته 2 هزار و 200 میلیارد تومان فروش محصولات داشته اند.

اعضای کمیسیون نیز در این دیدار در حمایت از شرکت های دانش بنیان و توسعه پارک های علم و فناوری به ویژه در آستانه تدوین بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کمیسیون آموزش از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف بازدید کردند

اعضای کمیسیون آموزش از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف بازدید کردند