مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 15:502023-01-02سياسي

واحدهای صنعتی اصفهان به خدمات حمایتی نرم افزاری نیاز دارند


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: واحدهای صنعتی به خدمات حمایتی نرم افزاری نیاز دارند وباید در این زمینه برنامه ریزی جدی تری انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول سواری ظهر دوشنبه در نشست خبری که به منظور افتتاح 44 پروژه به مناسبت نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: به ازای هر لیتر آب در شرکت شهرک های صنعتی زمینه اشتغال 200 نفر فراهم می شود و این در حالی که در حوزه کشاورزی به ازای 200 لیتر آب یک نفر اشتغال شکل می گیرد.

وی از تخصیص زمین به شرکت های دانش بنیان، صادر کننده و صنایع کم آب بر و غیر آلاینده (پاک) خبر داد و افزود: 165 شرکت دانش بنیان هم اکنون در شهرک مستقر است و 40 قرارداد با شرکت های دانش بنیان برای سال جاری منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان از رزرو 420 پلاک اختصاصی برای شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی استان اصفهان خبر داد و تصریح کرد: با استقرار شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی پیوند صنعت با دانشگاه شکل می گیرد و به بروز شدن سایر شرکت های سنتی نیز کمک کنند.

وی با اعلام اینکه واحدهای صنعتی به خدمات حمایتی نرم افزاری نیاز دارند که در همین راستا بالغ بر 2 هزار و 956 نفر از شاغلان واحدهای صنعتی در زمینه های مدیریتی، کارشناسی، مهارتی و کارآفرینی آموزش دیدند، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی اصفهان به خدمات حمایتی نرم افزاری نیاز دارند

واحدهای صنعتی اصفهان به خدمات حمایتی نرم افزاری نیاز دارند