مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 16:352023-01-02سياسي

«سیل و سردار»؛ خاطراتی از حضور حاج قاسم سلیمانی در سیل مهیب خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «سیل و سردار»؛ خاطرات شفاهی حضور حاج قاسم سلیمانی در سیل خوزستان به قلم محمدعلی بخشی پور و از سوی انتشارات «راه یار» منتشر شد.

- کتاب سیل و سردار ؛ خاطرات شفاهی حضور حاج قاسم سلیمانی در سیل خوزستان به قلم محمدعلی بخشی پور و از سوی انتشارات راه یار منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب سیل و سردار ؛ خاطرات شفاهی حضور حاج قاسم سلیمانی در سیل خوزستان به قلم محمدعلی بخشی پور و از سوی انتشارات راه یار منتشر شد.

کسی که به مقوله نظامی از منظر بشردوستی می نگرد پس حتما برای حوادثی همچون سیل و زلزله نیز نمی تواند بی تفاوت باشد و ناآرامی انسان ها و جان های خسته برای او نیز ناگوار است و این ویژگی هم در زلزله هولناک بم و هم در سیل مهیب خوزستان، بیش از پیش در حاج قاسم سلیمانی نمایان شد.

آن منطقی که او را در دهه شصت شمسی به جبهه های نبرد حق علیه رژیم باطل بعث و در دهه نود به مبارزه علیه داعش کشاند، همان انگیزه او را در دهه هشتاد در میان زلزله زدگان بم و نهایتاً در سال 1398 به میان سیل زدگان خوزستانی آورد تا ضمن همدردی با مردم، برای کاهش آلام متأثرین از آن سیل کم نظیر قرن، به چاره اندیشی بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سیل و سردار»؛ خاطراتی از حضور حاج قاسم سلیمانی در سیل مهیب خوزستان

«سیل و سردار»؛ خاطراتی از حضور حاج قاسم سلیمانی در سیل مهیب خوزستان