مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 16:502023-01-02سياسي

یک میلیون و 300 هزار سرباز در طرح مهارت آموزی آموزش دیدند


مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: بیش از یک میلیون و 300 هزار سرباز در طرح مهارت آموزی نیروهای مسلح مهارت های فنی را کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار موسی کمالی مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان مازندران در ساری از اقدامات و فعالیت های طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه در سطح نیروهای مسلح استان بازدید کرد.

سردار کمالی با بیان اینکه مهارت آموزی سربازان وظیفه در نیروهای مسلح تا پایین ترین سطح گسترش یافته است، افزود: در این خصوص با 26 سازمان تفاهم نامه همکاری امضا شده و صدا و سیما به عنوان دستگاه متولی فرهنگ در ترویج این طرح ملی با نیروهای مسلح همکاری می کند.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این طرح در شورای اشتغال تصویب و از سوی رییس محترم جمهوری به کلیه نیروهای مسلح و دستگاه های دولتی ابلاغ شد، افزود: برای همه سازمان ها تکلیف تعیین شد و تاکنون بیش از یک میلیون و 300 هزار سرباز در این طرح تحت آموزش و مهارت فنی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: بیش از 750 هزار گواهینامه مهارت برای فراگیران در این طرح صادر شده و وارد بازار کار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 300 هزار سرباز در طرح مهارت آموزی آموزش دیدند

یک میلیون و 300 هزار سرباز در طرح مهارت آموزی آموزش دیدند