مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 17:452023-01-02فرهنگي

دو دستور درباره تالار آوینی و فرهنگسرای طوبی بندرعباس


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر به هرمزگان از دو تالار مهم این شهر بازدید و دستوراتی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که امروز در راس هیاتی به هرمزگان سفر کرده از اماکن فرهنگی و هنری بندر عباس بازدید کرد.

اسلامی ضمن بازدید از تالار شهید آوینی بندرعباس اظهار داشت: تالار آوینی یکی از بی نظیر ترین تالارهای جنوب کشور است که در مکان بسیار زیبایی و در کنار ساحل خلیج فارس قرار گرفته است.

وی چشم انداز این تالار را بسیار بی نظیر دانست و عنوان کرد: در هیچ جای ایران تالاری به زیبایی این سالن نبوده و لازم است حمایت های ویزه ای برای رفع نواقص تالار شهید آوینی انجام گیرد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از قسمت های مختلف، نواقص و مشکلات تالار را مورد ارزیابی قرار داده و دستور ویژه جهت پرداخت بودجه برای تکمیل تالار را صادر کرد.

سید محمود اسلامی اماکن فرهنگی و سالن ها را از سرمایه های فرهنگی استان دانست و بیان کرد: باید در نگهداری و بازسازی این تالارها نهایت تلاش را انجام دهیم تا از تخریب و مستعمل شدن آن جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو دستور درباره تالار آوینی و فرهنگسرای طوبی بندرعباس

دو دستور درباره تالار آوینی و فرهنگسرای طوبی بندرعباس