مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 21:472023-01-02اقتصادي

ارسال 100 میلیون لیتر سوخت جایگزین برای صنایع خراسان شمالی


سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی گفت: 73 درصد مخازن صنایع استان خراسان شمالی برای استفاده به عنوان سوخت جایگزین ذخیره سازی شده و تاکنون 100 میلیون لیتر فرآورده برای صنایع ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی سیدرضا احمدنیا، سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان اظهار کرد: براساس آخرین آمار ثبت شده، 73 درصد مخازن صنایع استان خراسان شمالی برای استفاده به عنوان سوخت جایگزین ذخیره سازی شده و تاکنون 100 میلیون لیتر فرآورده برای صنایع ارسال شده است.

وی گفت: اقدامات مربوط به ذخیره سازی سوخت دوم برای صنایع طبق روال هر ساله در حال انجام است که امسال نیز ذخیره سازی سوخت صنایع در حوزه نفت کوره از خرداد ماه انجام شد.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی افزود: صنایع بزرگ استان، کارخانه سیمان، نیروگاه شیروان و آلومینا جاجرم سوخت دومشان از نوع نفت کوره است، همچنین پتروشیمی و کارخانه قند شیروان از نفت گاز به عنوان سوخت دوم استفاده می کنند.

احمد نیا ادامه داد: هیچ گونه کمبودی برای تامین سوخت دوم صنایع وجود ندارد و براساس درخواست های داده شده از صنایع نیروگاه شیروان با مخزن 70 میلیون لیتری، این میزان سوخت را به صورت کامل دریاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 100 میلیون لیتر سوخت جایگزین برای صنایع خراسان شمالی

ارسال 100 میلیون لیتر سوخت جایگزین برای صنایع خراسان شمالی