مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 21:472023-01-02سياسي

بخشدار نیمبلوک قائنات معارفه شد


مراسم تودیع و معارفه بخشدار بخش نیمبلوک شهرستان قائنات برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مراسم تکریم و معارفه بخشدار بخش نیمبلوک شهرستان قائنات با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

محمد محمدی، فرماندار قائنات در این مراسم با بیان اینکه یکی از شئون عاقبت بخیری ارتباط با ولی فقیه است، افزود: همه ما مسئولین باید با عملکرد خودمان شرایط لازم برای رسیدن به دولت امام زمان(عج) را ایجاد کنیم و همیشه در عمل خودمان اخلاص داشته باشیم.

وی افزود: دولت مردمی آیت الله رییسی نیازمند مدیران تحول گرا می باشد و همه مدیران باید به حل مشکلات مردم کمک کنند و ارائه خدمات به مردم را تسریع و تسهیل نمایند.

وی ادامه داد: تاکید بر اجرای عدالت خواسته و مطالبه ای است که مردم از ما دارند، لذا باید ضمن اجرای عدالت برای خانواده های کم بضاعت بیشتر وقت بگذاریم.

نماینده عالی دولت بخش نیمبلوک را دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی دانست که باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود و به این بخش توجه ویژه شود.

وی از بخشدار جدید بخش نیمبلوک خواست با یک حرکت جهادی با خانواده در بخش مستقر و شبانه روزی در اختیار مردم باشد و مشکلات بخش نیمبلوک را حل و فصل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار نیمبلوک قائنات معارفه شد

بخشدار نیمبلوک قائنات معارفه شد