مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 22:352023-01-02سياسي

عدم تبیین عملکردها به مردم بزرگترین مشکل دولت است


عدم تبیین عملکردها به مردم بزرگترین مشکل دولت است که در این راستا تک تک نهادها وظیفه دارند عملکرد و اقدامات دولت را تبیین کنند.

- اردبیل- عضو شورای شهر اردبیل گفت: عدم تبیین عملکردها به مردم بزرگترین مشکل دولت است که در این راستا تک تک نهادها وظیفه دارند عملکرد و اقدامات دولت را تبیین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میرمحمد سید هاشمی شامگاه دوشنبه در نشست مشترک با اعضای مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اظهار کرد: عدم تبیین عملکردها به مردم بزرگترین مشکل دولت است که در این راستا تک تک نهادها وظیفه دارند عملکرد و اقدامات دولت را تبیین کنند.

وی با بیان اینکه همواره مدیون ایثارگری و رشادت های شهدا و جانبازان هستیم، گفت: استعفای مدیران ناکارآمد می تواند بزرگترین ایثار در سطح ملی و محلی باشد و قطعاً اقدامی شایسته است.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: اکنون زمان خواب نیست و نیاز به مدیران با تفکرات گشایشی داریم که ما از مجمع ایثارگران درخواست داریم از وزیران و مسئولان کشوری و استانی بخواهید مدیرانی پای کار بیاورند که شبانه روزی برای رفع مشکلات این کشور تلاش کنند.

سیدهاشمی یادآور شد: امروزه جنگ شناختی وارد جامعه شده است که حاصلش نفاق و اختلاف است و کشور را تهدید می کند که این جنگ باید هشداری برای تمام مدیران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تبیین عملکردها به مردم بزرگترین مشکل دولت است

عدم تبیین عملکردها به مردم بزرگترین مشکل دولت است