مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 06:002023-01-03سياسي

سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» و فرماندهان جبهه مقاومت برگزار شد


مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

- قم- مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت شامگاه دوشنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (س) برگزار شد؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی به ایراد سخن و مجتبی رمضانی نیز مداحی کرد.

استاد حوزه علمیه قم در این مراسم در سخنانی با تسلیت فرا رسیدن شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار داشت: سردار سلیمانی انسانی مخلص بود و برای رضای خدا کار می کرد و هیچ هوای نفسی در او نبود و به همین دلیل خداوند این جایگاه را به وی عنایت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی بیان داشت: در مراسم تشییع شهید سلیمانی و همرزمانش میلیون ها نفر در شهرهای مختلف حضور یافتند و این منزلتی که خداوند به ایشان داد ثمره اخلاص او در دنیا بود.

وی بیان داشت: سردار سلیمانی به اهل بیت عصمت و طهارت توسل می کرد و ارادت وی به حضرت زهرا (س) زبانزد همگان است و سالیان متمادی در بیت ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» و فرماندهان جبهه مقاومت برگزار شد

سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» و فرماندهان جبهه مقاومت برگزار شد