مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 07:302023-01-03اقتصادي

رونق صادرات مرزی سیستان و بلوچستان در پایانه مرزی ریمدان


مرز بین المللی ریمدان شهرستان دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان موقعیتی مناسب برای صادرات کالاهای ایرانی برای کشور پاکستان است طبق آمار گمرک ریمدان بین 250الی300 کامیون بار کالاهای ایرانی به کشور پاکستان صادر می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مرز بین المللی ریمدان شهرستان دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان موقعیتی مناسب برای صادرات کالاهای ایرانی برای کشور پاکستان است طبق آمار گمرک ریمدان بین 250الی300 کامیون بار کالاهای ایرانی به کشور پاکستان صادر می شود.

مرز بین المللی ریمدان درشهرستان دشتیاری سیستان و بلوچستان از مرزهای مهم جنوب شرق کشور است که روزانه براساس آمار گمرک مرز ریمدان شاهد 250الی 300 کامیون بار از طریق بازارچه مرزی ریمدان به کشور پاکستان هستیم.

غلام بیور سرپرست بازارچه مرزی ریمدان در گفت وگوبا ایسنا افزود:موقعیت راهبردی مرز بین المللی ریمدان در شهرستان دشتیاری علاوه بر تردد صدها زائر پاکستانی که در تمام ایام سال از طریق پایانه مرزی ریمدان وارد کشور می شوند بازارخوبی برای کالاهای ایرانی است و روزانه ما شاهد صادرات کالاهای ایرانی از این مرز هستیم.

وی گفت: بارندگی چند روز اخیر هم مانع کار صادرات از این بازارچه مرزی نشده است و طبق روال روزهای عادی صادرات در حال انجام است اما بعلت نبود یک سری زیرساخت های در با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق صادرات مرزی سیستان و بلوچستان در پایانه مرزی ریمدان

رونق صادرات مرزی سیستان و بلوچستان در پایانه مرزی ریمدان