مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 08:222023-01-03سياسي

اقتدار نظام، لرزه به جان دشمنان انداخته است


جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: در ابتدای دفاع مقدس ما از کمترین تجهیزات نظامی و دفاعی برخوردار نبودیم و ما را تحریم کرده بودند، اکنون به جایی رسیده ایم که دشمنان از اقتدار ما احساس حقارت و ناامنی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، سردار علی افضلی جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) جهار محال و بختیاری شامگاه دوشنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دهاقان ضمن گرامی داشت دهه مقاومت اظهار داشت: مکتب حاج قاسم یک طرح هماهنگ و منسجم است که ضمن رفع نیازهای جسمی و روحی، انسال را به کمال می رساند.

  وی با اشاره به تشکیل ائتلاف جبهه مقاومت توسط شهید سلیمانی گفت: پس از تشکیل این ائتلاف و هماهنگی جبهه مقاومت، داعشی که برای ضربه زدن به دین ساخته شده بود، نابود شد.

  افضلی در ادامه با تأکید بر این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف پیشرفت داشته است، تصریح کرد: در ابتدای دفاع مقدس ما از کمترین تجهیزات نظامی و دفاعی برخوردار نبودیم و ما را تحریم کرده بودند، اکنون به جایی رسیده ایم که دشمنان از اقتدار ما احساس حقارت و ناامنی می کنند.

  جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور بیان کرد: جریانات اخیر حاصل اتاق فکر چندین ساله دشمنان بود، آن ها در اهدافشان هیچ تغییری نداده اند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار نظام، لرزه به جان دشمنان انداخته است

اقتدار نظام، لرزه به جان دشمنان انداخته است