مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 09:252023-01-03پزشكي

کرمانشاهیان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند


معاون بهداشت، امداد و درمان انتظامی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاهیان دستورالعمل های بهداشتی را برای مقابله با موج جدید ویروس کرونا رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست که این زیرسویه در برابر درمان های آنتی بادی مورد تأیید مقاوم بوده و با قابلیت انتقال سریع و توانایی فرار ایمنی ظاهر شده است.

وی ادامه داد: طبق گفته متخصصان عفونی، زیرسویه BQ جز مسری ترین زیرسویه ها بوده و گرفتگی بینی، سرفه، گلودرد، سردرد و دردهای عضلانی از علائم اصلی آن هستند و علائمی نظیر تب، ضعف عمومی، اسهال، تنگی نفس و از دست دادن حس بویایی و چشایی نیز از سوی بیماران، گزارش شده است.

معاون بهداشت، امداد و درمان انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: وجه تمایز این زیرسویه جدید با زیرسویه های پیشین بی اشتهایی و گرفتگی صدا است.

معظمی گودرزی بیان کرد: در هفته گذشته افزایش موارد ابتلاء و مرگ و میر در چند کشور زنگ هشدار وقوع موج جدید بیماری در کشورمان را به صدا درآورده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچیک از شهرهای کشور در وضعیت قرمز کرونایی نیستند، افزود: 3 شهر دارای وضعیت نارنجی، 76 شهر وضعیت زرد و 369 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

معظمی گودرزی در پایان الزام استفاده از ماسک در اماکن مسقف و پرتردد، جداسازی افراد مبتلا به علائم مشابه سرماخوردگی و تزریق دوز یادآور واکسن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهیان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند

کرمانشاهیان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند