مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 10:202023-01-03پزشكي

پیش بینی افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در البرز


طبق اعلام کمیته علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز طی چند هفته آینده آمار ابتلا به کرونا افزایش خواهد داشت ما با توجه به رفتار این ویروس و واکسیناسیون انجام شده انتظار می رود اکثر مبتلایان به صورت سرپایی درمان شوند و مانند موج های اول تا سوم شاهد آمار بالای مبتلایان بستری نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا سلیمانی، متخصص عفونی و عضو کمیته علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز در ابتدای جلسه پانزدهمین کمیته علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز که با حضور اعضای علمی، معاونین درمان، غذا و دارو، آموزشی، رییس اورژانس البرز، رییس حوزه ریاست دانشگاه و کارشناسان و مدیران مربوطه برگزار شد، گفت:چند هفته ای است که سویه جدید اومیکرون در کشورهای اروپایی و آمریکا و همچنین چین و ژاپن آغاز شده و در کشور ژاپن مرگ و میر بر اثر کرونا به 300 نفر رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر کشورمان و استان البرز در فاز پیشگیری قرار دارد و اگر رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و تزریق همگانی دوز یادآور انجام نشود احتمال دارد ما نیز مانند کشورهای دیگر در چند هفته آینده با پیک ابتلا به این سویه جدید کرونا رو به رو شویم.

وی افزود: تشخیص این سویه جدید اومیکرون تنها با آزمایش های تخصصی امکان پذیر است اما علائم آن مانند علایم اومیکرون مشاهده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در البرز

پیش بینی افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در البرز