مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 10:212023-01-03سياسي

یک محکوم به قصاص در اردبیل از چوبه دار رهایی یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین علوی  بپیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  6 سال پیش در یکی از روستای استان اردبیل بر اثر اختلاف بر سر زمین زراعی، قتلی به وقوع پیوست که پس از طی مراحل قانونی ، قاتل به قصاص نفس محکوم شد.

وی افزود: با توجه به ابراز ندامت و پشیمانی قاتل از بزه خود بزرگان و ریش سفیدان زیادی جهت جلب رضایت اولیاء دم در این چند سال وساطت کردند ولی نتیجه حاصل نشد و بر اساس درخواست قاتل و خانواده وی پرونده به هیئت بخشایش ارجاع داه شد و صلح یاران این هیئت از همان لحظه کار خود مبنی بر حل و فصل موضوع شروع کردند.

معاون قضایی رییس کل  دادگستری استان تصریح کرد: اعضای شورای حل اختلاف، ستاد صبر و همیاران صلح این شهرستان جلسات، نشست ها و تلاش های فراوان جهت کسب رضایت خانواده مقتول انجام دادند ولی تا لحظه اجرای حکم اولیاء دم اصرار بر اجرای حکم داشتند.

علوی بیان کرد: سرانجام در روز اجرای حکم که مقدمات آن فراهم شده بود؛ در لحظه اجرای حکم، اولیای دم با گذشت از اجرای حکم صرف نظر کردند و محکوم علیه پس از 6 سال از چوبه دار نجات یافت و زندگی دوباره ای به او بخشیده شد.

پایان پیام/3727/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک محکوم به قصاص در اردبیل از چوبه دار رهایی یافت

یک محکوم به قصاص در اردبیل از چوبه دار رهایی یافت