مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 10:352023-01-03سياسي

با نگاه صحیح مدیریتی، مشکلات کشور مرتفع می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در همایش علمی بین المللی دانشجویان و اساتید ایرانی خارج از کشور با تأکید بر نگاه کارشناسی شده به برنامه های دانشگاه؛ - گفت: با ترسیم و عملیاتی کردن برنامه ها امید داریم پیشرفت های بیشتری را در سطح ملی و بین المللی شاهد باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در این همایش که در سالن آمفی تئاتر سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران به همت اتحادیه انجمن علمی دانشجویان اروپا و با مشارکت دانشکده فن آوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد؛ گفت: طی این مدتی که مدیریت دانشگاه را به عهده گرفته ام شاهد دستاوردها و تحولات بزرگی بوده ایم، چرا که با برنامه و هدف، مسیر را طی می کنیم و خرسندیم که باتوجه به شرایط منطقه توانسته ایم گام های اثرگذاری را برداریم.

وی با بیان اینکه در هر شرایطی می شود، کار کرد؛ افزود: هیچ دوره ای سخت تر از شرایط کاری زمان امیرکبیر نبود؛ در طی سه سال توانست تحولات عظیمی را رقم بزند و منشأ اتفاقات بزرگ در کشور بود به طور نمونه، تأسیس دارالفنون در دوره امیرکبیر شکل گرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران یادآور شد: با نگاه کارشناسی شده، برنامه های خوبی را برای دانشگاه ترسیم کرده ایم و با عملیاتی کردن آن ها امید داریم پیشرفت های بیشتری را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با نگاه صحیح مدیریتی، مشکلات کشور مرتفع می شود

با نگاه صحیح مدیریتی، مشکلات کشور مرتفع می شود