مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 11:532023-01-03اقتصادي

افزایش 19 درصدی مصرف گاز در همدان/ مردم صرفه جویی کنند


مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از افزایش 19 درصدی مصرف گاز در همدان خبر داد و گفت: برودت هوا باعث افزایش حجم مصرف گاز شده که صرفه جویی ضروری است.

- محمدصادق محبی نظر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برودت هوا اظهار کرد: مصرف گاز طی شبانه روز گذشته در همدان 16 میلیون و 80 هزار مترمکعب بوده که نسبت به روز قبل افزایش 4.

4 درصدی داشت.

وی با بیان اینکه این میزان مصرف نسبت به روز مشابه در سال 1400 افزایش بیش از 19 درصدی داشته است افزود: این میزان مصرف زنگ هشدار مصرف گاز استان است زیرا 89 درصد مصرف گاز مربوط به بخش خانگی و تجاری است.

مدیرعامل شرکت گاز همدان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته 600 هزار مترمکعب افزایش مصرف گاز را داشتیم عنوان کرد: این میزان مصرف بسیار زیاد است که اگر ادامه داشته باشد با مشکلاتی مواجه خواهیم شد و مجبوریم برای پایداری شبکه و برقراری گاز بخش خانگی، گاز صنایع بیشتری را محدود یا حتی قطع کنیم که آسیب زیادی را به تولید و اشتغال می زند.

وی اضافه کرد: در استان همدان 610 هزار مشترک خانگی داریم که اگر هر کدام از مشترکان روزانه یک متر مکعب کاهش مصرف داشته باشند، 610 هزار مترمکعب کاهش معادل کل صنایع فولاد، آجر، کاشی و سرامیک است و همه این کارخانجات می توانند فعال باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 19 درصدی مصرف گاز در همدان/ مردم صرفه جویی کنند

افزایش 19 درصدی مصرف گاز در همدان/ مردم صرفه جویی کنند