مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 12:402023-01-03فرهنگي

جوایز سزار: ورود متهمان جنسی ممنوع


جوایز سزار، معتبرترین جوایز سینمایی فرانسه، اعلام کرده از ورود هر کسی که به اتهام آزار جنسی مورد بازجویی قرار گیرد به مراسم ماه آینده این جوایز جلوگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، پس از اینکه مشخص شد سوفیان بناسیر ستاره نوظهور سینمای فرانسه به دلیل دو اتهام تجاوز و خشونت تحت بازجویی پلیس قرار دارد، نگرانی ها از بروز اعتراضات در مراسم اعطای جوایز سالانه سزار موسوم به اسکار سینمای فرانسه در تاریخ 25 فوریه وجود داشت و حالا برگزارکنندگان این جوایز تاکید کرده اند از ورود افراد متهم اخلاقی جلوگیری خواهند کرد.

بناسر 25 ساله، که هر گونه تخلفی را انکار می کند، برای ایفای نقش در فیلم برای همیشه جوان درباره گروهی از دانش آموزان تئاتر در دهه 1980 به عنوان یکی از نامزدهای جوایز سزار شناخته می شد اما آکادمی فیلم فرانسه نام او را از بخش نامزدهای بهترین بازیگر نوظهور سال حذف کرد.

تصمیم جوایز سزار همچنین به دنبال اعتراضات در مراسم 2020 است که رومن پولانسکی محکوم به تجاوز جنسی به یک کودک در دهه 1970، برنده بهترین کارگردانی شد، که این موضوع باعث بروز تغییرات بزرگ در آکادمی سزار شد.

آکادمی سزار در بیانیه ای اعلام کرد که هر فردی که به دلیل خشونت، به ویژه با ماهیت جنسی یا جنسیت با احتمال محکومیت زندان مواجه شود، از مراسم آتی حذف خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوایز سزار: ورود متهمان جنسی ممنوع

جوایز سزار: ورود متهمان جنسی ممنوع