مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 13:502023-01-03سياسي

گسترش مکتب شهید سلیمانی در دستور کار دستگاه های فرهنگی باشد


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر ضرورت توجه دستگاه های فرهنگی به گسترش مکتب شهید سلیمانی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: تمسک به مکتب شهید سلیمانی، چراغ راه سعادت انسان است و گسترش این مکتب ارزشمند باید در دستور کار نهادهای فرهنگی قرار گیرد.

وی گفت: شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) است که ضمن معامله با خداوند، بزرگترین پاداش را با شهادت دریافت کرد.

امام جمعه اراک افزود: شهید سلیمانی علاوه بر ویژگی های نظامی که موفقیت های بسیاری را برای جهان اسلام به ارمغان آورد با روحیه مردمی و ولایتمداری در دل های آحاد ملت جای داشت و این مهم سبب شده که قشرهای مختلف مردم در ماتم این عزیز سفر کرده عزادار باشند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: این شهید بزرگوار با مجاهدت های فراوان و راه اندازی بسیج مردمی در سراسر دنیا انسان ها و فرماندهان بزرگی تربیت کرد و به همین دلیل امروز تمام آزادی خواهان جهان خود را پیروان این شهید می دانند.

وی افزود: باید اصول و پایه تفکر مکتب شهید سلیمانی که شامل همه خوبی ها و زیبایی ها است با فعالیت های گسترده فرهنگی به نحو مناسب بین مردم و جوانان ترویج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش مکتب شهید سلیمانی در دستور کار دستگاه های فرهنگی باشد

گسترش مکتب شهید سلیمانی در دستور کار دستگاه های فرهنگی باشد