مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:212023-01-03اقتصادي

کاهش 41 درصدی بارش ها در تهران نسبت به سال گذشته/ لزوم استفاده بهینه از آب


علیرضا ارسطویی، مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: با توجه به ثبت 43.

3 میلی متر بارندگی از ابتدای سال آبی تاکنون  (12دی ماه) در استان تهران و با در نظر گرفتن کمبودهای قابل توجه میزان ریزش های جوی دریافتی، این سامانه نیز نتوانست استان تهران را به وضعیت نرمال نزدیک نماید.

وی گفت: بر اساس تحلیل اطلاعات دریافتی از شبکه سنجش پارامترهای جوی و ترسیم نقشه های هم باران، مجموع بارندگی های دریافتی استان تهران از ابتدای سال آبی تاکنون، نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان 73 میلی متر و متوسط بلندمدت به میزان 87.

4 میلی متر، به ترتیب با کاهش 41 و 50.

5 درصدی مواجه است.

مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای تهران بیان کرد: برای اینکه بتوانیم امسال را بخوبی پشت سر بگذاریم، مدیریت مصرف و استفاده از تمام ظرفیت شبکه های آبرسانی اعمال شد و این باعث شد میزان مصرف افزایش پیدا نکند و با اعمال مدیریت و همراهی مردم میزان مصارف در حد معمول و مناسب باشد.

ارسطویی خاطرنشان کرد: پیش بینی سازمان هواشناسی و بارندگی های روزهای اخیر موید این است که در زمستان با میانگین متوسط و نرمال بارش روبرو خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 41 درصدی بارش ها در تهران نسبت به سال گذشته/ لزوم استفاده بهینه از آب

کاهش 41 درصدی بارش ها در تهران نسبت به سال گذشته/ لزوم استفاده بهینه از آب