مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:402023-01-03سياسي

فراخوان حمایت از خوشه های پژوهشی چندتخصصی منتشر شد


صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران اعلام کرد: مهلت ارسال طرح های پژوهشی با محوریت «خوشه های پژوهشی چندتخصصی» در 14 حوزه تا 15 بهمن 1401 است.

- صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران اعلام کرد: مهلت ارسال طرح های پژوهشی با محوریت خوشه های پژوهشی چندتخصصی در 14 حوزه تا 15 بهمن 1401 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (INSF)، در راستای حمایت از پژوهش های بین رشته ای و چندرشته ای برای حل مسائل و پاسخ به نیازهای کشور و همچنین پرداختن به پژوهش های تحول آفرین و فرصت ساز، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (INSF) فراخوان ویژه ای را تحت عنوان خوشه های پژوهشی چندتخصصی با محوریت اساتید برجسته کشور و تشکیل تیم های چندرشته ای منتشر کرد.

خوشه پژوهشی چند تخصصی گروهی تخصصی شامل اعضای هیأت علمی دانشگاه، اعضای هیأت علمی دستیار پژوهشی، پژوهشگران پسادکتری، دانشجویان دوره های دکتری و کارشناسی ارشد و کارشناسان آزمایشگاه است که با یک برنامه پژوهشی چندتخصصی و پیشرو در راستای اولویت های پژوهشی کشور فعالیت می کنند.

این گروه های پژوهشی تخصصی می توانند برنامه های پژوهشی خود را در راستای اهدافی همچون توسعه و هدایت پژوهش های دانشگاهی و پیشرو به سمت اولویت های علمی و نیازهای کشور و مسائل نوپدید ، توسعه ارتباطات علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان حمایت از خوشه های پژوهشی چندتخصصی منتشر شد

فراخوان حمایت از خوشه های پژوهشی چندتخصصی منتشر شد