مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 14:552023-01-03سياسي

انتقاد نوروزی از عدم پرداخت تسهیلات اشتغال از سوی بانک ها


نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی از عدم تخصیص اعتبارات تبصره 18 و 16 بودجه که به ارائه تسهیلات اشتغال، ازدواج و فرزندآوری باز می گردد، - نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی از عدم تخصیص اعتبارات تبصره 18 و 16 بودجه که به ارائه تسهیلات اشتغال، ازدواج و فرزندآوری باز می گردد، انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمت الله نوروزی در تذکری شفاهی در جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: چرا اعتبارات پیش بینی شده در تبصره 18 لایحه بودجه که به بحث اشتغال باز می گردد تخصیص داده نمی شود؟ اولویت ما اشتغال است اگر بودجه تخصیص نیابد قطعا این مهم بر زمین خواهد ماند.

مجلس برای تبصره 18 و 16 لایحه بودجه زحمت زیادی کشید اما اکنون اعتبارات مربوط به اشتغال و ازدواج بر زمین مانده است.

بانک ها جلوی تسهیلات خرد را گرفته اند از رییس جمهور و وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی انتظار می رود این اقدام را کنار زده و اجازه دهند تا به مردم تسهیلات پرداخت شود.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر شاهدیم زمانی که افراد از بانک ها تسهیلات می گیرند مبلغی از وام نزد بانک تا پایان تسهیلات نگه داشته می شود که این کار خلاف قانون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نوروزی از عدم پرداخت تسهیلات اشتغال از سوی بانک ها

انتقاد نوروزی از عدم پرداخت تسهیلات اشتغال از سوی بانک ها