مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 15:552023-01-03سياسي

حاج قاسم شهیدماندگار تاریخ است/شیعه و سنی خیمه ولایت را ترک نکنند


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شهید سردار سلیمانی شهید ماندگار تاریخ است و شهادت او دنیا را به لرزه درآورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حبیب شهسواری ظهر سه شنبه در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهارکرد: مردم ایران اسلامی از مردم زمان امام علی (ع)، مردم زمان امام حسن (ع) و مردم زمان امام حسین (ع) برترند.

وی، افزود: مردم ایران اسلامی در آزمون های الهی بسیار سربلند بوده و بارها وفاداری خود نسبت به انقلاب اسلامی و آرمان های امام و شهدا را ثابت کردند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به کتاب انسان 250 ساله و توصیه به خواندن آن، اظهار کرد: راهبرد و استراتژی اسلام از ابتدا تا حضرت حجت یک راه است اما تاکتیک ها و راهبردها متفاوت است، همه ائمه اطهار یک نور واحد بودند.

سردار شهسواری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امروز جهاد تبیین که فریضه قطعی است ثوابی کمتر از نماز صبح اول وقت ندارد، جهاد تبیین باید به اولویت و رأس الامور ما تبدیل شود.

وی عنوان کرد: باید به شهید مهدی باکری که رهبر معظم انقلاب در خصوص او می فرماید کمتر زمانی است که نام و یاد شهید مهدی باکری از ذهن ما برود، افتخار کنیم، چرا که پس از سی و چند سال سردار دل ها به یاد او اشک می ریزد و در روز وصال و شها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم شهیدماندگار تاریخ است/شیعه و سنی خیمه ولایت را ترک نکنند

حاج قاسم شهیدماندگار تاریخ است/شیعه و سنی خیمه ولایت را ترک نکنند