مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 16:252023-01-03فرهنگي

جدیدترین تفاهم نامه بنیاد سینمایی فارابی


مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اشاره به اینکه یکی از تاکیدات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساخت آثار سینمایی و به تصویر کشیدن زحمات، مجاهدت ها و توان علمی و مهارتی کادر درمان است، - گفت: متأسفانه به اندازه ای که مزیت و توانمندی در عرصه پزشکی وجود دارد، هنوز به بیان آن ها به ویژه از منظر تصویری پرداخت نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، نشست امضاء تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و بنیاد سینمایی فارابی عصر روز دوشنبه 12 دی ماه با حضور دکتر سید مهدی جوادی و دکتر حسین قناعتی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، دکتر سید مهدی جوادی مدیرعامل فارابی با بیان اینکه سینمای ایران در حوزه بهداشت و سلامت، کارهای نکرده بسیاری دارد، اظهار کرد: حوزه سلامت و تبادل آن با فرهنگ و مشخصاً سینما آنقدر مهم هست که اگر سلامت را ژانر مستقل سینمایی بدانیم، بی راه نگفته ایم.

او با اشاره به اینکه یکی از تاکیدات وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساخت آثار سینمایی و به تصویر کشیدن زحمات، مجاهدت ها و توان علمی و مهارتی کادر درمان و پزشکان ایرانی را در جهان زبان زد خواند و ادامه داد: به اندازه ای که مزیت و توانمندی در عرصه پزشکی وجود دارد، گفته و تعریف نشده است، بنابراین بازنمایی تلاش کادر درمان و همراهان آنان که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین تفاهم نامه بنیاد سینمایی فارابی

جدیدترین تفاهم نامه بنیاد سینمایی فارابی