مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 17:152023-01-03اقتصادي

اخطار به 227 اداره در برنامه پایش مصرف گاز ادارات گلستان


تاکنون، چهار هزار و 183 مورد پایش مصرف گاز ادارات گلستان انجام شده که نتیجه آن صدور 277 مورد اخطار و 69 مورد هم قطع گاز برای ادارات پرمصرف بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی طالبی بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: براساس بخشنامه ابلاغی، دمای رفاه ساختمان های دولتی باید بین 18 تا 21 درجه سانتی گراد باشد که در این راستا شایسته است ادارات و مؤسسات دولتی استان تجهیزات و سیستم های گرمایشی را یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری روشن و یک ساعت قبل از پایان وقت اداری و در روزهای تعطیل هم خاموش کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزود: لذا برابر برنامه های تدوین شده با هماهنگی دستگاه های مرتبط، پایش های دوره ای خود را در راستای کنترل دمای رفاه ادارات انجام داده که در این رابطه تاکنون، چهار هزار و 183 مورد بازدید و پایش مصرف روزانه انجام شده که نتیجه آن صدور دو مورد ممانعت، 277 مورد اخطار و 69 مورد هم قطع گاز برای ادارات پرمصرف بوده است.

وی بر ضرورت مدیریت مصرف ادارات دولتی برابر الگوی تعیین شده گاز تأکید و خواستار مساعدت و همکاری دستگاه های اجرایی استان در تحقق این برنامه شد.

طالبی گفت: کارشناسان این شرکت در مرحله پایش مصرف، راهکارها و توصیه های لازم را به ادارات مربوطه ارائه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار به 227 اداره در برنامه پایش مصرف گاز ادارات گلستان

اخطار به 227 اداره در برنامه پایش مصرف گاز ادارات گلستان