مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 17:252023-01-03اقتصادي

توضیحات ایران خودرو درباره اولین خودروهای تولیدی هایما 8S


موضوع واگذاری نخستین خودروهای تولیدی هایما 8S به مدیران این شرکت که پس از فرآیند تولید در مرحله آزمایشی، قابلیت واگذاری به مشتریان را نداشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- ایران خودرو اعلام کرد: این خودروها که در فرآیند شناسایی ایرادات کیفی و مونتاژی دارای برخی مغایرت های کیفی در بخش های موتور، بدنه، رنگ، تزیینات داخلی و.

بوده، طبق رویه جاری شرکت های خودروسازی قابلیت عرضه به مشتریان را نداشته و به صورت های دیگری به جز سیستم عادی فروش، مورد استفاده قرار می گیرد.

براساس مجوز هیات مدیره شرکت ایران خودرو مقرر شد، نخستین سری از تولیدات اولیه محصول هایما 8S نیز به دلیل عدم امکان واگذاری به مشتریان در بورس کالا و حتی بدون اعطای گارانتی در اختیار مدیران شرکت قرار گیرد.

بر همین اساس خودروهای مذکور نیز با قیمت تعیین شده توسط هیات مدیره این شرکت به برخی از مدیران متقاضی در گروه صنعتی ایران خودرو که مایل به خرید با شرایط تعیین شده هستند واگذار می شود.

در عین حال، عرضه نخستین سری خودروهای جدید در اکثر شرکت های خودروسازی به منظور ارزیابی های فنی و کارشناسی و اجرای برنامه توسعه بازار، با قیمت متعارف امری معمول بوده و گروه صنعتی ایران خودرو نیز طی دوره های گذشته درخصوص سایر محصولات خود قبل از عرضه انبوه به بازار، تولیدات او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات ایران خودرو درباره اولین خودروهای تولیدی هایما 8S

توضیحات ایران خودرو درباره اولین خودروهای تولیدی هایما 8S