مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 19:342023-01-03اقتصادي

8 محصول کشاورزی امسال شناسنامه دار می شود


معاون امور برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: شناسنامه دار شدن 8 محصول کشاورزی آغاز شده و از سال آینده الزام است، همه محصولات کشاورزی با کد QR باید صادر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد خبرگزاری فارس، شاهپور علایی مقدم، امروز در نهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی سم و کود، اعلام کرد: شناسنامه دار شدن 8 محصول کشاورزی شامل 4 محصول زراعی و 4 محصول باغی آغاز شده است و از سال آینده الزام شده است که همه محصولات کشاورزی صادراتی باید دارای کد QR باشد.

معاون امور برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: کنوانسیون حفظ نباتات از سه سال پیش کشورها را ملزم کرده است که محصولات شناسنامه دار صادر کنند و ما اکنون از این برنامه عقب هستیم.

علایی مقدم در حاشیه نمایشگاه به خبرنگار فارس گفت: این محصولات شامل گوجه فرنگی، خیار، بادمجان، فلفل و انواع محصولات جالیزی هستند.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که دیگر محصولات کشاورزی چه زمانی شناسنامه دار خواهند شد توضیح داد: 40 درصد محصولات کشاورزی تا پایان برنامه پنج ساله باید دارای کد QR باشند.

معاون امور برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی طی سخنرانی در این نمایشگاه تاکید کرد: نهاده های کشاورزی اساس امنیت غذایی کشور را تشکیل می دهند و به همین دلیل کیفیت آنها باید بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 محصول کشاورزی امسال شناسنامه دار می شود

8 محصول کشاورزی امسال شناسنامه دار می شود