مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 19:352023-01-03سياسي

برگزاری برنامه های متنوع ویژه سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گناوه


فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه گفت: علاوه بر برنامه محوری سالگرد شهید سلیمانی توسط سپاه ناحیه گناوه، برنامه های متعددی به این مناسبت در سراسر شهرستان اجرا می شود.

- گناوه- فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه گفت: علاوه بر برنامه محوری سالگرد شهید سلیمانی توسط سپاه ناحیه گناوه، برنامه های متعددی به این مناسبت در سراسر شهرستان اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ شهسوار حاجی پور بعد از ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با گرامیداشت دهه بصیرت و سومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فردی ولایت فهم، ولایت محور، ولایت باور و ولایتمدار بود.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه افزود: شهید سلیمانی فرماندهی بی بدیل، شجاع و با تدبیر بود و دارای شخصیتی با اخلاص به تمام معنا بودند.

وی گفت: دشمنان به خیال خام خود می خواستند که با به شهادت رساندن شهید سلیمانی، این شهید والامقام را از میان بردارد اما نمی دانست که با شهادت این فرمانده دلیر یک قاسم سلیمانی به میلیون ها شهید سلیمانی تبدیل شد.

سرهنگ حاجی پور بیان کرد: با شهادت حاج قاسم سلیمانی، این فرمانده نیروی قدس سپاه به رییس مکتب سلیمانی تبدیل شد که ما امروز شاهد اتفاقاتی در پیروی از این مکتب در جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های متنوع ویژه سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گناوه

برگزاری برنامه های متنوع ویژه سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گناوه