مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 19:372023-01-03سياسي

پیکر یک شهید گمنام در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس به خاک سپرده شد


در سومین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، پیکر پاک یک شهید گمنام در شهرک پیامبر اعظم (شهرک مسکن مهر) بندرعباس به خاک سپرده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در سومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای حمله تروریستی فرودگاه بغداد، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام با حضور باشکوه مردم بندرعباس بعد از ظهر امروز در شهرک پیامبر اعظم (مسکن مهر) این شهر به خاک سپرده شد.

پیکر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس، چهار دی ماه وارد استان شده بود و با حضور در مراسمات متعدد معنوی، حال و هوای ویژه ای به مراسمات دهه فاطمیه و هفته مقاومت بخشید.

مردم شهرک پیامبر اعظم سال ها منتظر میزبانی از شهدای گمنام و خاکسپاری آنان در این منطقه بودند که امروز پس از سال ها چشم انتظاری محقق شد.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در اجتماع باشکوه مردم شهرک پیامبر اعظم بندرعباس با بیان این که شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، الگوی ایمان و باور عمیق به ولایت و شاگردان نخبه درس دشمن شناسی و زمان شناسی بودند، خاطرنشان کرد: ایستادگی آنان در عرصه مقابله با جریانات تکفیری سبب حفظ امنیت و ثبات کشورمان و خنثی شدن توطئه های خطرناکی بود که داعشیان با وحشی گری به دنبال آن بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر یک شهید گمنام در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس به خاک سپرده شد

پیکر یک شهید گمنام در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس به خاک سپرده شد