مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 19:582023-01-03سياسي

کاهش 35 درصدی مصرف برق با هوشمندسازی در باغ رضوان


مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: برای سال آینده باغ رضوان پایلوت هوشمندسازی در حوزه فضای سبز خواهد بود، همچنین هوشمندسازی موتورخانه در سال گذشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی حاجیان مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان در نشستی با خبرنگاران در بیان راهبردها و اهداف باغ رضوان در دوره جدید اظهار کرد: اولین راهبرد، انجام امور شرعی متوفیان از جمله انجام واجبات و مستحبات است که اگرچه در گذشته نیز انجام می شده است ولی در این دوره این کار به شکل قوی تری پیگیری می شود.

وی یاد معاد و ترویج فرهنگ خیرات و نذورات را از دیگر برنامه های آرامستان باغ رضوان قلمداد کرد و افزود: آرامستان باغ رضوان باید فضایی را به وجود آورد که  فرهنگ خیرات و نذورات ترویج یابد چون اصفهان در گذشته در این زمینه حرف اول را می زده است.

حاجیان تصریح کرد: در این مجموعه مبلغی بیشتر از مبلغ مصوب شورای شهر دریافت نشده اما برخی خانواده ها نذوراتی دارند که سعی ما بر این بوده که این نذورات هدفمند شوند، مانند اینکه امروزه در باغ رضوان تبلیغاتی با عنوان زنده بمانیم در جهت ترویج خیراتی مثل اهدای خون نصب شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان افزود: سایتی هم در این زمینه طراحی شده که نذورات به صورت مشخص و با مبلغ تعیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 35 درصدی مصرف برق با هوشمندسازی در باغ رضوان

کاهش 35 درصدی مصرف برق با هوشمندسازی در باغ رضوان