مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 21:202023-01-03سياسي

داشتن روحیه جهادی از ویژگی های مکتب سلیمانی است


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: الگو بودن، تربیت کردن و داشتن روحیه جهادی از ویژگی های مکتب سلیمانی است که بعد از شهادت سردار سلیمانی نیز ادامه دارد.

- حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی در مراسم گرامیداشت روز جهانی مقاومت و سومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، گفت: یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت به خصوص سردار سلیمانی برای همیشه بر تارَک تاریخ خواهد ماند و به همین خاطر مقام معظم رهبری بعد از شهادت سردار دل ها از آن با عنوان مکتب سلیمانی یاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با گذری به حقیقت حیات انسان در اسلام، افزود: حیات انسان بر اساس آموزه های دینی به سه قسمت حیات مادی، حیات معنوی و حیات طیبه تقسیم می شود.

وی ادامه داد: کسانی که حیات طیبه و جادوانه دارند، طبق تفسیر آیه ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون مرگ بر آن ها نیست و نام و یاد شان برای همیشه خواهد ماند.

نجفی در خاتمه با اشاره به اصل ولایت پذیری در سردار شهید قاسم سلیمانی، خدمات این شهید بزرگوار را در گرو تبعیت محض از ولی فقیه زمان مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن روحیه جهادی از ویژگی های مکتب سلیمانی است

داشتن روحیه جهادی از ویژگی های مکتب سلیمانی است