مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 22:202023-01-03سياسي

رفتار و منش شهید سلیمانی الگوی مسئولان باشد


فرماندار گناوه با بیان اینکه سیدالشهدای جبهه مقاومت حامی مظلومان و مستضعفان و آزادی خواهان جهان بود گفت: ویژگی ها، رفتار و منش و کردار شهید سلیمانی باید الگوی مسئولان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی صفری عصر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی دارای شاخص های و ویژگی های زیادی بود که ولایتمداری، اخلاص و در کنار مردم بودن از برجسته ترین و بارزترین آنها است.

صفری با بیان اینکه سیدالشهدای جبهه مقاومت حامی مظلومان و مستضعفان و آزادی خواهان جهان بود گفت: ویژگی ها، رفتار و منش و کردار این شهید بزرگوار باید الگوی مسئولان قرار گیرد.

رییس شورای اداری گناوه بیان کرد: اقتدار و قدرت و توان ایران اسلامی یکی از ابعاد وجودی مکتب شهید سلیمانی است و باید با افتخار از نام این شخصیت بزرگ یاد کنیم و پند بگیریم.

وی گفت: مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در برنامه شهادت سردار شهید سلیمانی حضوری باشکوه داشته باشند.

اهتمام به اقامه نماز در ادارات وی با تاکید بر برپایی نماز در ادارات اظهار داشت: نسبت به اقامه نماز در ادارات شهرستان اهتمام جدی شود و مسئول هر اداره، مسئولیت اقامه نماز در آن اداره را برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار و منش شهید سلیمانی الگوی مسئولان باشد

رفتار و منش شهید سلیمانی الگوی مسئولان باشد