مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 00:002023-01-03بين الملل

راهپیمایی شیعیان نیجریه به یاد شهید سلیمانی و آتش زدن پرچم آمریکا


در سومین سالروز شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اعضای جنبش اسلامی نیجریه در اعتراض به اقدام جنایتکارانه آمریکا راهپیمایی کردند و پرچم ایلات متحده را آتش زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در سومین سالروز شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اعضای جنبش اسلامی نیجریه روز سه شنبه در شهر آبوجا در اعتراض به اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی راهپیمایی کردند و پرچم  آمریکا را آتش زدند.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت نیجریه مسلمانان نیجریه در این راهپیمایی پرچم آمریکا را آتش زدند و پلاکاردهایی در محکومیت ترور شهید سلیمانی  به همراه داشتند.

بر اساس این گزارش، مسلمانان حاضر در این راهپیمایی همبستگی با شهید قاسم سلیمانی از منطقه پلازا به سمت میدان آهامادو بلو  در پایتخت  حرکت کردند.

  عبداللهی محمد موسی دبیر مجمع این جنبش گفت: اعتراض و آتش زدن پرچم آمریکا  با هدف نشان دادن نارضایتی از قتل وحشیانه مردی است که در کنار قربانیان تروریسم در سطح جهان ایستاد .

  شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه نیز در سومین سالروز شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، در گفت و گو با وبگاه عربی خبرگزاری فارس، خواستار استمرار راه این شهید بزرگ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی شیعیان نیجریه به یاد شهید سلیمانی و آتش زدن پرچم آمریکا

راهپیمایی شیعیان نیجریه به یاد شهید سلیمانی و آتش زدن پرچم آمریکا