مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 00:352023-01-03اقتصادي

توجیه ایران خودرو بابت واگذاری هایما به مدیران شرکت؛ خودروها به درد مردم نمی خورد


شرکت ایران خودرو پس از افشای واگذاری رانتی تعدادی خودرو به مدیران ارشد این شرکت، مدعی شد که خودروهای مذکور دچار ایراد بوده و قابلیت واگذاری به مردم را نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس شرکت ایران خودرو درباره عرضه خودروهای هایما 8S به مدیران ارشدش مدعی شده است: واگذاری نخستین خودروهای تولیدی هایما 8S به مدیران این شرکت که پس از فرآیند تولید در مرحله آزمایشی، قابلیت واگذاری به مشتریان را نداشته، مطابق مجوز هیات مدیره این شرکت صورت گرفته است.

در ادامه اطلاعیه ایران خودرو آمده است: این خودروها در فرآیند شناسایی ایرادات کیفی و مونتاژی دارای برخی مغایرت های کیفی در بخش های موتور، بدنه، رنگ، تزیینات داخلی و.

بوده است.

عرضه نخستین سری خودروهای جدید در اکثر شرکت های خودروسازی به منظور ارزیابی های فنی و کارشناسی و اجرای برنامه توسعه بازار، با قیمت متعارف امری معمول است.

بنابراین گزارش اطلاعیه ایران خودرو درواقع واگذاری رانتی خودروهای هایما به مدیران ارشد این شرکت را تایید کرده و صرفا مدعی شده که خودروهای مذکور دارای مغایرت های کیفی بوده است.

برای شفافیت کار ضروری است این خودروها مورد بررسی کارشناسان مستقل قرار گیرد تا مشخص شود آیا مغایرت های کیفی این خودروها آن قدر حاد بوده که با قیمت حتی نصف قیمت بازار به مدیران ارشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجیه ایران خودرو بابت واگذاری هایما به مدیران شرکت؛ خودروها به درد مردم نمی خورد

توجیه ایران خودرو بابت واگذاری هایما به مدیران شرکت؛ خودروها به درد مردم نمی خورد