مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:252023-01-04سياسي

7600 نفر مددجوی کمیته امداد بوشهر آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند


مدیر کل کمیته اممداد استان بوشهر از فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای هفت هزار و 600 نفر مددجویی تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا میری مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر صبح امروز در گفتگو خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال تولید، دانش بنیان و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: کمیته امداد استان بوشهر در این راستا موفق شد در 9 ماهه اول سال 1401، تعداد هفت هزار و 600 نفر از مددجویان تحت حمایت را شناسایی و آموزش های فنی و حرفه ای را در رشته های مختلف به آن ها ارائه نماید.

  مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: این دوره های آموزشی بصورت رایگان و با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی و امکانات سازمان های آموزش فنی و حرفه ای، جهادکشاوری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سطح استان انجام شده است.

  وی افزود: کلیه آموزش های فنی و حرفه ای در قالب 3 نوع آموزش مقدماتی، پایدارسازی و مهارتی ارائه شده است.

  میری یادآور شد: در این نوع آموزش ها، مهارت های فنی و حرفه ای متناسب با نیاز بازار کار برای مددجویان مورد حمایت با رویکرد اشتغال پایدار داده می شود که منجر به گواهی معتبر در صورت موفقیت در آزمون کتبی و علمی توسط سازمان فنی و حرفه ای می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7600 نفر مددجوی کمیته امداد بوشهر آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند

7600 نفر مددجوی کمیته امداد بوشهر آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند