مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:452023-01-04اقتصادي

توزیع 70 دستگاه پنل خورشیدی بین عشایر خراسان شمالی/سهمیه سوخت عشایر استان 2 برابر شد


مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی گفت: 70 دستگاه پنل خورشیدی 100 واتی میان عشایر خراسان شمالی مستقر در استان گلستان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز رضا روشن ضمیر، مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: سهمیه سوخت عشایر استان که در مراوه تپه گلستان به سر می برند با 2 برابر افزایش به ماهیانه 250 لیتر رسید.

وی گفت: عشایر استان ماهیانه 125 لیتر سوخت دریافت می کنند که ناچیز است و سوخت زمستانه آنها را به خوبی تامین نمی کند که این مشکل برای عشایر کوچرو برطرف شد اما سایر عشایر داخل استان کماکان با این مشکل مواجه هستند.

مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی افزود: تلاش داریم تا مشکل تامین سوخت عشایر با پیگیری مسوولان استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برطرف شود.

وی از توزیع 70 دستگاه پنل خورشیدی 100 واتی میان عشایر خراسان شمالی مستقر در استان گلستان خبر داد و گفت: این پنل ها اخیرا میان این تولیدکنندگان توزیع شد.

این مقام مسئول ادامه داد: ارزش این پنل ها 12 میلیون و 500 هزار تومان است که عشایر تنها 2 میلیون و 500 هزار تومان از هزینه آن را پرداخت می کنند و دولت تامین مابقی آن را تعهد کرده است.

مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پنل های خورشیدی با همکاری وزارت نیرو تامین و در اختیار عشایر قرار می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 70 دستگاه پنل خورشیدی بین عشایر خراسان شمالی/سهمیه سوخت عشایر استان 2 برابر شد

توزیع 70 دستگاه پنل خورشیدی بین عشایر خراسان شمالی/سهمیه سوخت عشایر استان 2 برابر شد