مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 12:452023-01-04اقتصادي

انتقال یافته های تحقیقاتی تحولی شگرف در بخش کشاورزی است


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: اگر یافته های علمی و تحقیقاتی به خوبی در بخش کشاورزی به کار گرفته شود، شاهد تحولی شگرف در این بخش خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر چهارشنبه حسین برزگر در حاشیه مراسم انتقال یافته های تحقیقاتی اظهار کرد: اگر یافته های علمی و تحقیقاتی به خوبی در بخش کشاورزی به کار گرفته شود، شاهد تحولی شگرف در این بخش خواهیم بود.

وی ادامه داد: ظرفیت خوب تولید دانش فنی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری و وجود یافته تحقیقاتی کاربردی، ضرورت انتقال به موقع این دانش را به کشاورزان استان، صدچندان، می سازد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: از اولویت های امروز، انتقال و ترویج یافته های تحقیقاتی بین کارشناسان، مروجان و بهره برداران و نیز آگاهی یافتن مستمر کارکنان ترویج، اجرا و بهره برداران پیش رو از طرح ها و یافته های تحقیقاتی کاربردی بخش شیلات و کشاورزی و زیربخش های مرتبط با آنها و در راستای تقویت و انسجام ارتباط متقابل تحقیقات و ترویج کشاورزی است.

برزگر خاطرنشان کرد: با وجود اینکه طی یک دهه اخیر 30 درصد منابع آبی تحویلی به بخش کشاورزی کاهش یافته ولی خوشبختانه بیش از 55 درصد میزان تولید محصولات کشاورزی افزایش یافته است و تولیدات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال یافته های تحقیقاتی تحولی شگرف در بخش کشاورزی است

انتقال یافته های تحقیقاتی تحولی شگرف در بخش کشاورزی است