مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:152023-01-04پزشكي

زیرسویه های جدید کرونا، بیشترین درگیری را در دستگاه گوارش دارند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه زیرسویه های جدید بیشترین درگیری را در گوارش دارند، گفت: 4 زیرسویه جدید در خانواده اومیکرون شناسایی شده که شامل xbb، - ایسنا/خراسان رضوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه زیرسویه های جدید بیشترین درگیری را در گوارش دارند، گفت: 4 زیرسویه جدید در خانواده اومیکرون شناسایی شده که شامل xbb، xbb1، bq1 و bq1.

1 بوده است.

دکتر سیدجواد حسینی در جلسه قرارگاه مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: شروع موج هشتم بحران کرونا در ایران اعلام شده و باید مراقب باشیم تا با وضعیت نامناسب دیگر کشورها مواجه نشویم و در فاصله زمانی باقی مانده برنامه ریزی بهتری برای مدیریت همزمان کرونا و آنفلوآنزا داشته باشیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: مهمترین کار برای دوری از این آسیب ها دریافت دوز یادآور واکسن کرونا در کنار استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی بوده است.

در برخی از ادارات ماسک به فراموشی سپرده شده است حسینی با ذکر این نکته که ما باید از هم اکنون برای مدیریت ایام نوروز 1402 برنامه ریزی کنیم تا دچار مشکلات شدیدتر در بعد از این ایام نشویم، تاکید کرد: در جلسه ای که با موضوع موج هشتم در استانداری خراسان رضوی داشتیم بر انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرسویه های جدید کرونا، بیشترین درگیری را در دستگاه گوارش دارند

زیرسویه های جدید کرونا، بیشترین درگیری را در دستگاه گوارش دارند