مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:352023-01-04سياسي

بودجه ریزی برنامه ای جایگزین بودجه ریزی هزینه ای شود


رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه مکانیسم فعلی بودجه ریزی بر اساس چانه زنی است، گفت: بودجه ریزی برنامه ای باید جایگزین بودجه ریزی هزینه ای شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه بررسی چالش های نظام بودجه ریزی آموزش و پرورش به همت دفتر مطالعات آموزش و فرهنگ و با حضور بابک نگاهداری، ریاست مرکز پژوهش های مجلس، روح الله متفکر آزاد و شیوا قاسمی پور، نمایندگان عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی و معاونین وزارت آموزش و پرورش و رؤسای دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی و برخی از دستگاه ها و سازمان های تابعه برگزار شد.

بابک نگاهداری در این جلسه با بیان اهمیت آموزش و پرورش در فرآیند توسعه به ویژه در نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: ما معتقد به جایگاه مهم آموزش و پرورش در فرآیند توسعه هستیم و به همین جهت به دنبال آن هستیم تا مشکلات موجود در این حوزه را با تعامل دستگاه های مسئول شناسایی و تا حد توان برای رفع آن ها بکوشیم.

رییس مرکز پژوهش های مجلس گفت: مکانیسم فعلی بودجه ریزی که بر اساس چانه زنی است، موجب می شود که دستگاه هایی که از حیث بودجه ای ضعیف هستند، ضعیف تر شوند اما مجلس یازدهم به دنبال شکستن این مکانیسم ناصواب است و مرکز پژوهش های مجلس نیز به دنبال آن است تا صدای مجموعه های ضعیف را شنیده و چالش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه ریزی برنامه ای جایگزین بودجه ریزی هزینه ای شود

بودجه ریزی برنامه ای جایگزین بودجه ریزی هزینه ای شود