مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 13:402023-01-04سياسي

نگاهداری: بودجه ریزی برنامه ای باید جایگزین بودجه ریزی هزینه ای شود


رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه مکانیسم فعلی بودجه ریزی بر اساس چانه زنی است، گفت: بودجه ریزی برنامه ای باید جایگزین بودجه ریزی هزینه ای شود.

- رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه مکانیسم فعلی بودجه ریزی بر اساس چانه زنی است، گفت: بودجه ریزی برنامه ای باید جایگزین بودجه ریزی هزینه ای شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، جلسه بررسی چالش های نظام بودجه ریزی آموزش و پرورش به همت دفتر مطالعات آموزش و فرهنگ و با حضور بابک نگاهداری، ریاست مرکز پژوهش های مجلس، روح الله متفکر آزاد و شیوا قاسمی پور، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی و معاونین وزارت آموزش و پرورش و روسای دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی و برخی از دستگاه ها و سازمان های تابعه برگزار شد.

نگاهداری در این جلسه با بیان اهمیت آموزش و پرورش در فرآیند توسعه به ویژه در نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: ما معتقد به جایگاه مهم آموزش و پرورش در فرآیند توسعه هستیم و به همین جهت به دنبال آن هستیم تا مشکلات موجود در این حوزه را با تعامل دستگاه های مسئول شناسایی و تا حد توان برای رفع آن ها بکوشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: بودجه ریزی برنامه ای باید جایگزین بودجه ریزی هزینه ای شود

نگاهداری: بودجه ریزی برنامه ای باید جایگزین بودجه ریزی هزینه ای شود