مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:202023-01-04دانش

استادان جوان دانشگاه شریف صاحب مسکن می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، در چهارمین نشست رییس دانشگاه صنعتی شریف با اساتید دانشگاه، اعضای هیئت علمی جوان، - رییس دانشگاه شریف در رابطه با رسیدگی به وضعیت مسکن استادان جوان دانشگاه قول مساعد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، در چهارمین نشست رییس دانشگاه صنعتی شریف با اساتید دانشگاه، اعضای هیئت علمی جوان، دغدغه ها و مشکلات خود را با جلیلی در میان گذاشتند و پیشنهادات و راهکار های خود را در این زمینه ارائه کردند.

در چهارمین جلسه دیدار رییس دانشگاه با استادان جوان، سعادت فومنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و بهزادی پور مدیر دفتر ارزیابی و نظارت دانشگاه نیز حضور داشتند.

در ابتدای جلسه جلیلی ضمن خوشامدگویی، در رابطه با رسیدگی به وضعیت مسکن استادان جوان دانشگاه به سخنرانی پرداخت و در خصوص رفع این مشکل و تامین مسکن برای استادان جوان قول مساعد داد.

سپس اعضای هیئت علمی جوان دانشگاه به بیان مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود به رییس دانشگاه شریف پرداختند.

موانع موجود در آموزش و پژوهش، نحوه برگزاری کلاس های مجازی، مشکلات معیشتی و تامین مسکن، مسائل موجود در شرایط و روند جذب در دانشگاه و وزارت عتف، بخشی از موضوعاتی بود که توسط استادان جوان دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادان جوان دانشگاه شریف صاحب مسکن می شوند

استادان جوان دانشگاه شریف صاحب مسکن می شوند