مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:452023-01-04اقتصادي

مخبر: دولت به دنبال تحول آفرینی و بهبود معیشت مردم است


جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز(چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و تصمیمات لازم برای جهش در اجرای کریدور ترانزیتی شمال-جنوب و توسعه زنجیره ارزش نفت و گاز اتخاذ شد.

- جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز(چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و تصمیمات لازم برای جهش در اجرای کریدور ترانزیتی شمال-جنوب و توسعه زنجیره ارزش نفت و گاز اتخاذ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به جامعیت سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و اختیارات ستاد فرماندهی گفت: این ستاد از ظرفیت ها و اختیارات ویژه ای برای حل مسائل کشور برخوردار است که باید حداکثر استفاده را از آن انجام دهیم.

وی افزود:طرح های منتخب و اولویت دار اقتصاد مقاومتی توسط دبیرخانه ستاد به صورت مستمر و شبانه روزی پیگیری خواهد شد و در صورت بروز موانع و نیاز به تسهیل گری، در جلسات صحن ستاد مصوبات لازم را خواهیم داشت.

مخبر اضافه کرد: دولت مصمم است که طرحهای اولویت دار اقتصاد مقاومتی که منجر به تحول آفرینی و تقویت اقتصاد و بهبود معیشت مردم می شود را دنبال نماید و به نتیجه برساند.

معاون اول رییس جمهورهمچنین با اشاره به طرح جهش کریدور ترانزیتی شمال – جنوب خاطرنشان کرد: ظرفیت ها و موقعیت استثنایی کشور برای توسعه ترانزیت، مزیتی خدادادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: دولت به دنبال تحول آفرینی و بهبود معیشت مردم است

مخبر: دولت به دنبال تحول آفرینی و بهبود معیشت مردم است