مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:452023-01-04سياسي

فتنه دشمنان با پیروی از رهبری ناکام و خنثی می شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: تاکنون با بصیرت و ولایت مداری ملت ایران، فتنه دشمنان ناکام مانده است.

- حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی 14 دی ماه در نشست بصیرتی علمای اهل تشیع و تسنن که منطقه آزاد ماکو برگزار شد،بیان اینکه دشمن از سال 88 به هر شیوه و روشی و با هر ابزار و وسیله ای، 10 سال تلاش و برنامه ریزی کرد تا دنیا مقابل ما بایستد، اضافه کرد: با پیروی از رهبر معظم انقلاب می توان فتنه دشمنان را خنثی کرد و تاکنون فتنه ها و نقشه های پیچیده دشمنان به دلیل پیروی از رهبری، بصیرت، بینش و آگاهی مردم و عقلانیت جامعه ناکام مانده است.

وی اظهار کرد: اگر انسان بصیرت و بینایی نداشته باشد نمی تواند حق را از باطل در فتنه ها تشخیص دهد و اقدام مردم انقلابی در روز نهم دی ماه سال 1388 تاییدی بر بابصیرت بودن مردم بود.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه شهید سلیمانی شهادت را درک کرده بود، افزود: عشق به جهاد و شهادت با شناخت عمیق اعتقادی، ولایتمداری، غیرت دینی و شناخت دقیق دشمن از ویژگی های مهم شهید سلیمانی بود که باید الگوی کامل برای جامعه ما باشد.

حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی یک فرد نبود، بلکه یک مکتب بود که باید یادش را زنده نگه داشت و این فرهنگ و ارزش به یادگار مانده را در بین جوانان ترویج داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه دشمنان با پیروی از رهبری ناکام و خنثی می شود

فتنه دشمنان با پیروی از رهبری ناکام و خنثی می شود