مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 14:502023-01-04سياسي

سردارسلیمانی بدون حد و مرزها از اول انقلاب در خدمت دین و مردم بود


مشاور رییس جمهور در امور ادیان و اقوام گفت: سردار سلیمانی بدون حد و مرزها از اول انقلاب در خدمت دین و مردم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا عبدالسلام کریمی ظهر چهارشنبه در سومین همایش اقوام و ادیان در مکتب سردار سلیمانی که در سالن آمفی تئاتر اداره کل برق ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: سردار سلیمانی بودن حد و مرزها از اول انقلاب در خدمت دین و مردم بود و می شود گفت، سردار سلیمانی یک امت بود.

وی اضافه کرد: بزرگداشت برای بزرگان دین و انقلاب برای خود ماست و انبیا و بزرگان دین و انقلاب نیازی به این بزرگداشت ها ندارند و بلکه این روزها و مراسم فرصتی برای گردهم آیی خودمان و الگو گرفتن از این بزرگواران است.

مشاور رییس جمهور در امور ادیان و اقوام با تجلیل از تبلیغات اسلامی در برگزاری این همایش، تصریح کرد: آذربایجان غربی به عنوان یک استان سوق الجیشی نماد وحدت و رنگین کمان ادیان، اقوام و مذاهب است و ما بین مذاهب و اقوام خط و مرزی نداریم همان گونه که خداوند حد و مرزی قائل نشده و کسی را بر دیگری برتری نداده است.

وی عنوان کرد: آذربایجان غربی به دلیل هم مرز بودن با سه کشور فرصت خوبی برای انجام کارهای فرهنگی و انتقال فرهنگ ایرانی به دیگر کشورهاست و زیباترین مقوله در عالم علم فرهنگی است و کتب آسمانی نیز با علم شروع شدند و ما اهل خشونت نیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردارسلیمانی بدون حد و مرزها از اول انقلاب در خدمت دین و مردم بود

سردارسلیمانی بدون حد و مرزها از اول انقلاب در خدمت دین و مردم بود