مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 15:152023-01-04دانش

برترین های پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1401


فرآیند ارزیابی و انتخاب پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی ایران بر اساس مستندات استخراج شده از سامانه های علم سنجی، فعالیت های پژوهشی و فناورانه انجام شد که در نهایت برگزیدگان محورهای مختلف در سال 1401 معرفی شدند.

- فرآیند ارزیابی و انتخاب پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی ایران بر اساس مستندات استخراج شده از سامانه های علم سنجی، فعالیت های پژوهشی و فناورانه انجام شد که در نهایت برگزیدگان محورهای مختلف در سال 1401 معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران در راستای نیازهای جامعه تحت پوشش است که بضاعت علمی دانشگاه در انجام پروژهای ملی با رویکرد جامعه محور را نشان می دهد؛ در این راستا جشنواره پژوهش و فناوری فرصتی برای پاسداشت تلاش های اندیشمندان و محققان در این عرصه است.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، فرآیند ارزیابی و انتخاب پژوهشگران بر اساس مستندات استخراج شده از سامانه های علم سنجی، فعالیت های پژوهشی و فناورانه است و در نهایت برگزیدگان محورهای مختلف در سال 1401 معرفی شدند.

-در بخش عضو هیئت علمی پژوهشگر برگزیده سال 1401: * در محور مقاله برگزیده سال با بیشترین استناد معتبر بر اساس معیار انتخاب مقاله منتشر شده در مجلات Q1 در سال 2021 که نویسنده اول یا مسئول وابستگی دانشگاه علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1401

برترین های پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1401