مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 16:252023-01-04سياسي

شهید سلیمانی به روایت مولوی اسحاق مدنی


سردار سلیمانی به خاطر اخلاق و تواضع و فروتنی که داشت، با وجود اینکه یک فرد نظامی بود، ولی توده های مردم از جمله کسبه و بازاری ها و کسانی که نظامی هم نبودند، - رییس شورای عالی مجمع تقریب گفت: سردار سلیمانی به خاطر اخلاق و تواضع و فروتنی که داشت، با وجود اینکه یک فرد نظامی بود، ولی توده های مردم از جمله کسبه و بازاری ها و کسانی که نظامی هم نبودند، علاقه خیلی خاصی به ایشان داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مولوی محمد اسحاق مدنی رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در وبینار بزرگداشت مردآسمانی(2) که به همت معاونت امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: سرلشکر سلیمانی یکی از نابغه های روزگار ما بوده و شهرت و محبتی که در دل مردم داشت، تقریبا کم نظیر بود و علاقه و محبت مردم نسبت به ایشان را در تشییع جنازه او به خوبی شاهد بودیم.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی همانگونه که در دل انسان های خوب جایگاه بسیار والایی داشت، دشمنان هم نسبت به ایشان کینه و ترس بسیار زیادی داشتند و آمریکا با وجود اینکه می دانست، به شهادت رساندن سردار سلیمانی تبعات سختی برایش دارد، اما باز هم دست به شهادت ایشان زد.

مولوی اسحاق مدنی گفت: این انسان والا مقام نه تنها در جنگ و جهاد، موفقیت های بسیار بالایی داشت، بلکه صفتهای انسانی بسیار والا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی به روایت مولوی اسحاق مدنی

شهید سلیمانی به روایت مولوی اسحاق مدنی