مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 16:412023-01-04سياسي

بیش از 7 میلیون نفر آمار جامعه مددجویان بهزیستی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی ربوبی معاون مشارکت های مردمی بهزیستی کشور، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، در سخنانی سازمان بهزیستی کشور را به عنوان بزرگترین سازمان حمایتی دولتی معرفی و اظهار کرد: 2 میلیون و 200 هزار خانوار بالغ بر 7 میلیون و 200 هزار نفر آمار جامعه مددجویان بهزیستی کشور است.

وی افزود: از این تعداد، 1 میلیون و 280 هزار نفر مستمری بگیر بوده و مابقی از خدمات غیرمستمر سازمان بهره مند می شوند، خدمات بهزیستی صرفا برای این افراد نیست و در حوزه پیشگری آحاد جامعه را پوشش می دهد، به طور مثال بالغ بر 12 میلیون کودک از خدمات پیشگیری از تنبلی چشم بهزیستی استفاده کردند که نشان دهنده دامنه نفوذ سازمان است.

ربوبی با اشاره به رویکرد جدید دولت و نمایندگان مجلس در سال جاری، از تخصیص اعتبار 24 هزار میلیارد تومانی به سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: با این همه، این اتفاقات به صورت مستقل جوابگوی نیازهای جامعه هدف ما نیست و باید دنبال راهکارهای جدید باشیم.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی کشور، شرکای اجتماعی را یکی از این راهکارها برشمرد و افزود: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سپاه پاسداران، مشارکت های خوبی در این راستا با سازمان داشتند و اگر این نهادها نبودند فعالیت های سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 7 میلیون نفر آمار جامعه مددجویان بهزیستی کشور

بیش از 7 میلیون نفر آمار جامعه مددجویان بهزیستی کشور