مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 17:352023-01-04اقتصادي

احکام جرایم مالی پرونده یکی از مدیران کل اسبق مازندران صادر شد


رییس کل دادگستری مازندران از صدور احکام مرتکبان جرایم مالی مرتبط با پرونده مدیرکل اسبق یکی از دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری از صدور رأی بدوی مرتکبان جرایم مالی مرتبط با پرونده ی مدیرکل اسبق یکی از دستگاه های اجرایی استان مازندران خبر داد و بر مبارزه با متعدیان به بیت المال و مقابله با مظاهر فساد در دستگاه های دولتی تاکید کرد و گفت: این اقدامات یکی از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: در همین راستا رسیدگی سریع، قاطع و قانونی به مصادیق مختلف فساد، خصوصاً مفاسد اقتصادی و نیز ارتقا سلامت نظام اداری در دستور قرار دارد و مطمئناً در این زمینه با هیچ کس مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: مدیر کل اسبق یکی از دستگاه های اجرایی استان بابت تضییع بیش از 100 میلیارد تومان اموال عمومی و حقوق بیت المال و نیز ارتشاء در دفعات متعدد به میزان 48 هزار دلار، 856 میلیون تومان و 5 قطعه سکه تمام بهار آزادی، به 10 سال انفصال از خدمات دولتی، تحمل 4 سال حبس تعزیری، پرداخت جزای نقدی به میزان مبالغ مأخوذه در حق صندوق دولت محکوم شد.

رییس کل دادگستری استان مازندران افزود: در خصوص سایر مرتبطان پرونده ی مزبور، به اتهام رشاء، وفق مقررات، حکم قانونی صادر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام جرایم مالی پرونده یکی از مدیران کل اسبق مازندران صادر شد

احکام جرایم مالی پرونده یکی از مدیران کل اسبق مازندران صادر شد