مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 دی 1401 ساعت 17:452023-01-04اقتصادي

ساخت مسکن ویلایی برای معلولان خراسان جنوبی پیگیری می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه600 متقاضی معلول برای ساخت مسکن در استان داریم، گفت: بعد از پایش برای اختصاص زمین و ساخت مسکن ویلایی پیگیری ها انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا عباس زاده عصر چهارشنبه در ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان گفت: متقاضیان ساخت مسکن معلولان در استان 600 نفرند که بیش از 300 نفر آنها ساکن شهر بیرجند هستند.

وی افزود: برای ساخت مسکن معلولان باید تا حد امکان مسکن ویلایی احداث شود و در غیر این صورت واحد های مناسب سازی شده در اختیار آن ها قرار گیرد.

وی با اشاره به تکلیف قانونی برای مناسب سازی تصریح کرد: ادارت و اماکن دولتی باید مناسب سازی را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند، در غیر این صورت با آن ها برخورد خواهد شد.

عباس زاده بیان داشت: مسئله آورده مهم ترین مسئله در احداث مسکن معلولان استان است و به دلیل کمبود زمین در بیرجند، مسئله اصلی بحث تخصیص زمین است.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: در هر صورت 308 متقاضی معلول برای طرح ملی مسکن پایش خواهند شد و تعداد متقاضی با توجه به نوع و میزان معلولیت برای دریافت زمین ویلایی تعیین تکلیف می شوند.

وی عنوان داشت: در بیرجند برای همه متقاضیان مسکن نمی توانیم زمین ویلایی تخصیص دهیم اما برای معلولان این مشکل قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن ویلایی برای معلولان خراسان جنوبی پیگیری می شود

ساخت مسکن ویلایی برای معلولان خراسان جنوبی پیگیری می شود